Vocalia

Telefonsko bankarstvo

Vocalia je dostupna svim klijentima banke u bilo koje vreme. Pozivanjem broja (011) 30 11 555 sa fiksnog ili mobilnog telefona putem govornog automata nudimo vam sledeće mogućnosti:

  1. Proveru stanja na tekućim računima i kreditnim karticama
  2. Prenos sredstava između vaših računa
  3. Kupovinu i prodaju strane valute
  4. Uvid u poslednjih 5 transakcija u tekućem ili prethodnom mesecu
  5. Da saznate IBAN broj vaših deviznih računa
  6. Dodavanje novih računa u predefinisanu listu za plaćanje putem SOGE homebank usluge
  7. Razgovor sa operaterom u radno vreme Korisničkog centra od 09:00 do 19:00 časova i subotom od 10:00 do 14:00 časova.

UPUTSVO ZA KORIŠĆENJE U 3 KORAKA:

  1. Pozovite broj (011) 30 11 555, opcija 11
  2. Unesite osmocifreni identifikacioni broj koji se nalazi na vašoj identifikacionoj kartici
  3. Unesite petocifrenu lozinku koju ste dobili od vašeg ličnog bankara

1Za govorni sistem na engleskom poziva se broj: (011) 30 11 510, opcija 1